20%

Προσφορά

Σε όλα τα μπλουζάκια

Δεν χρειάζεται να εισάγετε το κωδικό προσφοράς

Κωδικός προσφοράς

Αυτοί οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπουν τη σχέση μεταξύ της Fashion Place Ltd, παρακάτω για πιο σύντομο “Έμπορος” απο τη μία μεριά και οι χρήστες ιστότοπων και υπηρεσιών που βρίσκονται στο ιστότοπο https://www.blouzes.gr, απο την άλλη.

Fashion Place Ltd είναι εταιρεία εγγεγραμμένη βάσει του Εμπορικού Δικαίου της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας με TIN 205675231 διεύθυνση city Haskovo, jk. Orfei, block 4, floor 3, flat 24, email address office at fashionplace.bg, τηλέφωνο +359 882 72 5555

Παρακαλώ, διαβάστε προσεκτικά τους δημοσιευμένους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις προτού χρησιμοποιήσετε τις πληροφορίες και τις εμπορικές υπηρεσίες που προσφέρονται στον Ιστότοπο.

Αυτό το έγγραφο περιέχει πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες της Fashion Place Ltd και τους γενικούς όρους για τη χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται από τη Fashion Place Ltd, διευθετώντας τη σχέση μεταξύ μας και καθένα από τους χρήστες μας.

Η επιβεβαίωση των Γενικών Όρων είναι απαραίτητη και υποχρεωτική προϋπόθεση για τη σύναψη της σύμβασης μεταξύ του Χρήστη και του Έμπορου.

Με την αποδοχή των Γενικών Όρων, ο Χρήστης συμφωνεί με την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων βάσει της σύμβασης που έχει συναφθεί μεταξύ αυτού και του Έμπορου.

Ορισμοί

Για τους σκοπούς αυτών των γενικών όρων και προϋποθέσεων, οι ακόλουθες έννοιες πρέπει να κατανοηθούν ως εξής:

Ιστοσελίδα – https://www.blouzes.gr και όλες τις υποσελίδες.

Χρήστης – Κάθε φυσικό πρόσωπο που αποκτά αγαθά ή χρησιμοποιεί υπηρεσίες που δεν προορίζονται για την άσκηση εμπορικής ή επαγγελματικής πράξη, και κάθε φυσικό πρόσωπο που, ως συμβαλλόμενο μέρος σε σύμβαση βάσει του παρόντος νόμου, ενεργεί εκτός του πεδίου της εμπορικής ή επαγγελματικής δραστηριότητα του.

Γενικοί Όροι – Αυτοί οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις, οι οποίοι περιλαμβάνουν όρους χρήσης, cookie, κανόνες εγγραφής και παράδοσης, εθελοντική επίλυση διαφορών, παραίτηση από σύμβαση και έντυπα ανταλλαγής και οποιεσδήποτε άλλες νομικά σχετικές πληροφορίες οι οποίες βρίσκονται στον Ιστότοπο.

Προσωπικά δεδομένα – Οι πληροφορίες για ένα φυσικό πρόσωπο που αποκαλύπτει τη σωματική, ψυχολογική, ψυχική, οικογενειακή, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική του ταυτότητα.

Αγαθά – Ενσώματη κινητή ιδιοκτησία, με εξαίρεση τα είδη που πωλούνται σε υποχρεωτική εκτέλεση ή μέσω άλλων μέτρων από φορείς εξουσιοδοτημένους από το νόμο, καθώς και αντικείμενα που εγκαταλείπονται ή κατασχέθηκαν υπέρ του κράτους, που ανακοινώνονται προς πώληση από κρατικούς φορείς. Τα αγαθά είναι επίσης νερό, φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα, όταν προσφέρονται προς πώληση, συσκευασμένα σε περιορισμένο όγκο ή σε συγκεκριμένη ποσότητα.

Σύμβασεις πληρωμής – Σε σύμβαση βάσει της οποίας ο έμπορος μεταβιβάζει ή υποχρεώνεται να μεταβιβάσει την κυριότητα των αγαθών στον καταναλωτή και ο καταναλωτής πληρώνει ή υποχρεώνεται να πληρώσει τη τιμή για αυτούς, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων που έχουν ως αντικείμενο τόσο αγαθά όσο και υπηρεσίες.

Εναλλακτική διαδικασία επίλυσης διαφορών των καταναλωτών – Διαδικασία εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών, που είναι απαιτήσεις του παρόντος νόμου και διενεργείται από φορέα για εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.

Παρεχόμενες υπηρεσίες

1. Στον Ιστότοπο οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να συνάψουν συμβάσεις για αγορά και πώληση των αγαθών που προσφέρονται από τον Έμπορο.

Παραγγελία

2. Οι χρήστες χρησιμοποιούν τη διεπαφή του ιστότοπου για να συνάψουν συμβόλαια με τον Έμπορο για τα προϊόντα που προσφέρονται.

2.1. Η σύμβαση αγοράς και πώλησης αγαθών θεωρείται ότι έχει συναφθεί από τη στιγμή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας από τον Έμπορο

2.2. Σε περίπτωση όταν έχει ελλείψει συγκεκριμένο προϊόντο, ο Έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία.

2.3. Μετά την επιλέξει ένα ή περισσότερα αγαθά που προσφέρονται στον ιστότοπο του εμπόρου, ο Χρήστης πρέπει να τα προσθέσει στη λίστα αγαθών του για αγορά.

2.4. Είναι απαραίτητο ο Χρήστης να παραδώσει δεδομένα για την παράδοση της παραγγελίας και να επιλέξει τη μέθοδο πληρωμής της τιμής, μετά να επιβεβαιώσει την παραγγελία μέσω της διεπαφής του ιστότοπου.

2.5. Κατά την παραγγελία, ο Χρήστης λαμβάνει επιβεβαίωση μέσω e-mail ότι η παραγγελία του είναι αποδεκτή.

3. Ο Έμπορος έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να συνάψει σύμβαση με συγκεκριμένος χρήστης.

3.1. Ο Έμπορος έχει το δικαίωμα να θεωρήσει ότι ο χρήστης είναι ανακριβής σε περιπτώσεις όπου:

  1. μη συμμόρφωση του Χρήστη με τους Γενικούς Όρους;
  2. έχει αποδειχθεί μια αλαζονική και αγενής στάση απέναντι στους εκπροσώπους του Ἐμπορου;
  3. έχουν διαπιστωθεί συστηματικές καταχρήσεις από τον Χρήστη κατά του Έμπορου.

Τιμές

4. Οι τιμές των προσφερόμενων αγαθών είναι εκείνες που αναγράφονται στον ιστότοπο του εμπόρου κατά τη στιγμή της παραγγελίας, εκτός από περιπτώσεις προφανών λαθών.

4.1. Οι τιμές των αγαθών περιλαμβάνουν ΦΠΑ, στις περιπτώσεις που προβλέπεται χρέωση.

5. Ο Έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει ανά πάσα στιγμή και χωρίς προειδοποίηση τις τιμές των αγαθών που προσφέρονται στον ιστότοπο, τέτοιες αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.

6. Ο Έμπορος μπορεί να παρέχει εκπτώσεις για τα αγαθά που προσφέρονται στον ιστότοπο σύμφωνα με τη βουλγαρική νομοθεσία και τους κανόνες που ορίζει ο Έμπορος. Οι κανόνες που ισχύουν για τέτοιες εκπτώσεις είναι διαθέσιμοι στον τόπο όπου εμφανίζεται η έκπτωση. Οι εκπτώσεις μπορούν να παρέχονται σε διάφορες μορφές (π.χ. προσφορές, εκπτώσεις αφοσίωσης που παρέχονται μεμονωμένα, τυχαία ή ως αποτέλεσμα συμμετοχής σε διαγωνισμό ή έρευνα πελατών).

6.1. Δεν μπορούν να συνδυαστούν διαφορετικοί τύποι εκπτώσεων κατά την παραγγελία και την αγορά του ίδιου αγαθού.

Πληρωμή

7. Όταν ο Χρήστης επιστρέφει ένα προϊόν με δικαίωμα επιστροφής χρημάτων του ποσού που καταβλήθηκε για οποιονδήποτε λόγο, η τιμή που υπόκειται σε επιστροφή μειώνεται κατά την αξία της έκπτωσης που ελήφθη και επιστρέφεται μόνο το ποσό που πραγματικά είναι πληρωμένο.

8. Ο χρήστης μπορεί να πληρώσει την τιμή των αγαθών χρησιμοποιώντας μία από τις επιλογές που αναφέρονται στον ιστότοπο. Η πληρωμή είναι δυνατή στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες μεθόδους:

  • Με αντικαταβολή
  • Τραπεζική κατάθεση

9. Εάν ο Χρήστης επιλέξει την παράδοση με courier και αντικαταβολή, πρέπει να πληρώσει την τιμή των παραγγελθέντων μαζί με την τιμή παράδοσης στον ταχυμεταφορέα κατά την παραλαβή των αγαθών.

10. Εάν ο Χρήστης επιλέξει έναν τρόπο πληρωμής που περιλαμβάνει τρίτο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών, ο Χρήστης ενδέχεται να δεσμεύεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις ή τις χρεώσεις αυτού του τρίτου μέρους.

11. Ο Έμπορος δεν θα είναι υπεύθυνος εάν o τρόπος πληρωμής που περιλαμβάνει τρίτο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών δεν είναι διαθέσιμος ή διαφορετικά δεν λειτουργεί για λόγους που δεν μπορούν να αποδοθούν σε σφάλμα του εμπόρου..

Ακύρωση από τη σύμβαση και αντικατάσταση

12. Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει από τη σύμβαση χωρίς να δηλώσει κάποιο λόγο, χωρίς να καταβάλει αποζημίωση ή ποινή μέχρι 14 μέρες από την ημερομηνία αποδοχής των αγαθών από τον Χρήστη ή τρίτο πρόσωπο.

13. Προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμά του για κάποιο ζήτημα, ο Χρήστης πρέπει να ενημερώσει τον Έμπορο για την απόφασή του να ακυρώσει τη σύμβαση, αναφεροντας τα αγαθά που επιθυμεί να επιστρέψει, παρέχοντας όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και της παράδοσης, αλλα και: αξία της παραγγελίας, δεδομένα του χρήστη που έκανε την παραγγελία, δεδομένα του προσώπου που αποδέχθηκε την παραγγελία και ημερομηνία παράδοσης.

14. Ο έμπορος δημοσιεύει στον ιστότοπό του μια φόρμα για την άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης από τη σύμβαση.

15. Προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα ακύρωσης, ο Έμπορος παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα να συμπληρώσει και να στείλει ηλεκτρονικά μέσω ιστοσελίδας την τυπική φόρμα για ακύρωση ή άλλη ξεκάθαρη δήλωση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο Έμπορος αποστέλλει αμέσως στον χρήστη επιβεβαίωση παραλαβής της ακύρωσης του σε ανθεκτικό μέσο.

16. Ο Χρήστης υποχρεούται να επιστρέψει τα αγαθά με δικά του έξοδα μαζί με την απόδειξη και το τιμολόγιο, εάν υπάρχει, παραδίδοντάς τα στον Έμπορο ή στο πρόσωπο που έχει εξουσιοδοτηθεί από αυτόν, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ο χρήστης έχει ασκήσει το δικαίωμα ακύρωσης από τη σύμβαση.

17. Κατά την επιστροφή, τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, χωρίς ίχνη χρήσης ή εμπορική εμφάνιση.

18. Ο έμπορος έχει το δικαίωμα να αναβάλει την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφούν τα αγαθά ή έως που δοθεί απόδειξη ότι τα αγαθά έχουν επιστραφεί, ανάλογα με το ποιο από τα δύο γεγονότα συνέβη νωρίτερα..

19. Σε περίπτωση που ο Χρήστης δεν εκπληρώσει την υποχρέωσή του να επιστρέψει τα αγαθά, χωρίς να ενημερώσει τον Έμπορο για την καθυστέρηση και χωρίς να παράσχει βάσιμο λόγο, θεωρείται ότι έχει αποσύρει τη δήλωσή του για άσκηση απόσυρσης από τη σύμβαση.

20. Όταν σε σχέση με την εκτέλεση της σύμβασης, ο Έμπορος έχει πληρώσει κάποιο ποσό και ο Χρήστης αποχωρεί από τη σύμβαση, ο Έμπορος έχει το δικαίωμα να κρατήσει το σχετικό ποσό ή να αναζήτηση την πληρωμή του.

21. Ο χρήστης δεν έχει δικαίωμα ακύρωσης από τη σύμβαση σε άλλες περιπτώσεις.

22. Ο Έμπορος επιστρέφει στον Χρήστη την τιμή που πλήρωσε για τα επιστρεφόμενα αγαθά.

22.1. Σε περίπτωση που ο Χρήστης έχει κάνει πληρωμή με τραπεζική κάρτα και έχει ασκήσει το δικαίωμά του να ακυρωθεί από τη σύμβαση, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με εντολή αντίστροφης λειτουργίας στην κάρτα με την οποία έγινε η πληρωμή εντός 7 εργάσιμες ημέρες.

Εγγυήσεις και παράπονα

23. Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει οποιοδήποτε πρόβλημα έχει συναντήσει με τα αγαθά ή την υπηρεσία με την συμφωνία/παραγγελία, μετά την παράδοση, εντοπίζονται διαφορές με το συμβόλαιο πώλησης.

24. Ο έμπορος δεν φέρει καμία ευθύνη για χρωματικές διαφορές λόγω φυσικές διαφορές στην αναπαραγωγή χρωμάτων από διαφορετικά μοντέλα οθόνης.

25. Ο έμπορος δεν φέρει ευθύνη για διαφορές στο μεγέθος έως 2 εκατοστά.

26. Οποιαδήποτε μη συμμόρφωση των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης, η οποία συμβαίνει εντός 6 μήνες από την παράδοση των αγαθών, θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης, εκτός εάν αποδειχθεί ότι η μη συμμόρφωση οφείλεται στη φύση των αγαθών.

27. Ο Χρήστης δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη μη συμμόρφωση του καταναλωτικού προϊόντος με τη σύμβαση πώλησης όταν:

  1. τη στιγμή σύναψης της σύμβασης έξερε ή δεν μπορούσε να ξέρει για τη μη συμμόρφωση;
  2. μη συμμόρφωση οφείλεται σε υλικά που παρέχονται από τον Χρήστη.

28. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία για το προϊόν ή την υπηρεσία, ανεξάρτητα από το αν ο κατασκευαστής ή ο Ἐμπορος έχει παράσχει εγγύηση για το προϊόν ή την υπηρεσία.

29. Όταν η ικανοποίηση της καταγγελίας γίνεται αντικαθιστώντας τα αγαθά με άλλο, που αντιστοιχεί στο συμφωνημένο, ο Έμπορος θα διατηρήσει τους αρχικούς όρους εγγύησης του καταναλωτή.

30. Κατά την υποβολή καταγγελίας, ο Χρήστης μπορεί να ζητήσει επιστροφή του ποσού που έχει πληρώσει, για να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο, σύμφωνα με το συμφωνημένο ή να αφαιρέσει από την τιμή.

31. Η καταγγελία προσφερεται προφορικά στον αριθμό τηλεφώνου που υποδεικνύεται από τον Έμπορο ή γραπτώς μέσω του καθορισμένου email της εταιρείας. Ο έμπορος παρουσιάζει στον ιστότοπό του πρόσβαση σε μια φόρμα καταγγελίας.

32. Κατά την υποβολή καταγγελίας, ο χρήστης δηλώνει το προϊόν της καταγγελίας, τον προτιμώμενο τρόπο του να ικανοποιήσει την καταγγελία και αντίστοιχα το ποσό του αξιούμενου ποσού, τη διεύθυνση, τηλεφώνο και email για επικοινωνία.

33. Κατά την υποβολή καταγγελίας, ο Χρήστης πρέπει επίσης να επισυνάψει τα έγγραφα στα οποία βασίζεται η αξίωση, δηλαδή:

  1. απόδειξη ή τιμολόγιο;
  2. πρωτόκολλα, πράξεις ή άλλα έγγραφα που αποδεικνύουν τη μη συμμόρφωση των αγαθών με τα συμφωνηθέντα;
  3. άλλα έγγραφα που αποδεικνύουν τους λόγους και το ποσό.

34. Η καταγγελία ενός καταναλωτικού προϊόντος μπορεί να υποβληθεί έως και δύο χρόνια από την παράδοση του προϊόντος, αλλά όχι αργότερα από δύο μήνες από τη διαπίστωση της μη συμμόρφωσης με το συμφωνηθέν προϊόν.

35. Η περίοδος παύει να ισχύει κατά το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την επίτευξη συμφωνίας μεταξύ του πωλητή και του χρήστη για την επίλυση της διαφοράς.

36. Εάν ο Έμπορος έχει παράσχει εμπορική εγγύηση για τα αγαθά και ο όρος της εγγύησης είναι μεγαλύτερος από τους όρους για την υποβολή της αξίωσης σύμφωνα με την παράγραφο. 1, η καταγγελία μπορεί να κατατεθεί μέχρι τη λήξη της διάρκειας της εμπορικής εγγύησης.

37. Η υποβολή καταγγελίας δεν αποτελεί εμπόδιο για την υποβολή αξίωσης.

38. Ο έμπορος διατηρεί μητρώο καταγγελιών. Ένα έγγραφο αποστέλλεται στον Χρήστη μέσω του e-mail που έχει καθορίσει ο ίδιος, στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός της καταγγελίας από το μητρώο και ο τύπος των αγαθών.

39. Όταν ο Έμπορος ικανοποιεί την καταγγελία, εκδίδει μια πράξη, η οποία συντάσσεται σε δύο αντίγραφα και παρέχει υποχρεωτικά ένα αντίγραφο στον Χρήστη.

40. Σε περίπτωση αιτιολογημένη καταγγελία, ο Έμπορος θα φέρει τα προϊόντα σύμφωνα με τη σύμβαση πώλησης εντός ένα μήνα από την υποβολή της καταγγελίας από τον Χρήστη.

40.1. Εάν τα αγαθά δεν επισκευαστούν μετά τη λήξη του όρου σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη σύμβαση και να του επιστραφεί το ποσό που καταβλήθηκε ή να ζητήσει μείωση της τιμής των καταναλωτικών αγαθών σύμφωνα με το άρθρο 114 του CPA.

40.2. Η παράδοση των καταναλωτικών αγαθών σύμφωνα με τη σύμβαση πώλησης είναι δωρεάν για τον Χρήστη. Δεν οφείλει κόστος για την αποστολή καταναλωτικών αγαθών ή για υλικά και εργασία που σχετίζεται με την επισκευή του, και δεν υφίσταται σημαντική αναστάτωση.

41. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης και όταν ο Χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με την επίλυση της καταγγελίας, έχει το δικαίωμα να επιλέξει μία από τις ακόλουθες επιλογές:

  1. ακύρωση της σύμβασης και επιστροφή του ποσού που κατέβαλε
  2. μείωση τιμής.

42. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να ζητήσει επιστροφή του ποσού που καταβλήθηκε ή μείωση της τιμής των αγαθών όταν ο Ἐμπορος έχει συμφωνήσει να αντικαταστήσει τα καταναλωτικό αγαθό με ένα νέο ή να επισκευάσει τα αγαθά εντός ενός μηνός από την καταγγελία του Χρήστη.

43. Ο Ἐμπορος είναι υποχρεωμένος να ικανοποιήσει ένα αίτημα για ακύρωση της σύμβασης και να επιστρέψει το ποσό που πληρώθηκε από τον Χρήστη, όταν αφού ικανοποιήσει τρεις καταγγελίες του Χρήστη με την επισκευή του ίδιου προϊόντος, εντός της περιόδου εγγύησης, υπάρχει μη- συμμόρφωση των προϊόντων με τη σύμβαση πώλησης.

44. Ο Χρήστης δεν μπορεί να ζητήση ακύρωση της σύμβασης εάν η μη συμμόρφωση των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση είναι ασήμαντη.

Πνευματική ιδιοκτησία

45. Τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας για όλα τα υλικά και τους πόρους που βρίσκονται στον ιστότοπο του Εμπόρου (συμπεριλαμβανομένων των διαθέσιμων βάσεων δεδομένων) υπόκεινται σε προστασία βάσει του νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων και συγγενικών δικαιωμάτων, ανήκουν στον έμπορο ή στο καθορισμένο άτομο που έχει μεταβιβάσει το δικαίωμα χρήσης του Εμπόρου, και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας.

46. Κατά την αντιγραφή ή αναπαραγωγή πληροφοριών πέραν του επιτρεπόμενου, καθώς και σε οποιαδήποτε άλλη παραβίαση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας έναντι των πόρων του Εμπόρου, ο Έμπορος έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση για άμεσες και έμμεσες ζημίες.

47. Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί ρητά, ο Χρήστης δεν μπορεί να αναπαράγει, τροποποιεί, διαγράφει, δημοσιεύει, διανέμει και να αποκαλύπτει τους πόρους πληροφοριών που δημοσιεύονται στον ιστότοπο του Εμπόρου.

48. Ο Έμπορος δεσμεύεται να λάβει τη δέουσα προσοχή ώστε να παρέχει στον Χρήστη την ευκαιρία για κανονική πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

49. Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει την πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ο Έμπορος έχει το δικαίωμα, αλλά όχι την υποχρέωση, κατά τη διακριτική του ευχέρεια, να διαγράψει πόρους πληροφοριών και υλικό που δημοσιεύεται στον ιστότοπό του.

Τερματισμός και ακύρωση της σύμβασης

50. Ο έμπορος έχει το δικαίωμα κατά τη διακριτική του ευχέρεια, χωρίς προειδοποίηση να καταγγείλει τη σύμβαση, εάν διαπιστώσει ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες χρησιμοποιούνται κατά παράβαση αυτών των γενικών όρων, της νομοθεσίας της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας και γενικά αποδεκτών ηθικών κανόνων.

51. Εκτός από τις περιπτώσεις που προβλέπονται στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, η σύμβαση μεταξύ των μερών λήγει με τον τερματισμό της δραστηριότητας του Εμπόρου ή τον τερματισμό της συντήρησης του ιστότοπού του.

52. Εκτός από τις παραπάνω περιπτώσεις, κάθε μέρος μπορεί να ακύρωσει την Συμφωνία δίνοντας ειδοποίηση μίας εβδομάδας στο άλλο Μέρος σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης τις υποχρεώσεις βάσει της συμφωνίας.

53. Η γραπτή μορφή της σύμβασης θεωρείται ότι τηρείται με την αποστολή ενός e-mail, πατώντας ένα ηλεκτρονικό κουμπί στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα με περιεχόμενο που συμπληρώνεται ή επιλέγεται από τον Χρήστη που επισημαίνεται σε ένα πεδίο (check box) στον ιστότοπο κλπ. Παρόμοια, η δήλωση καταγράφεται τεχνικά με τρόπο που επιτρέπει την αναπαραγωγή της.

Ρήτρα διαφυγής

54. Τα Μέρη δηλώνουν ότι σε περίπτωση που κάποια από τις ρήτρες αυτών των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων αποδειχθεί άκυρη, αυτό δεν θα ακυρώσει ολόκληρη τη σύμβαση ή άλλα μέρη αυτής. Η άκυρη ρήτρα θα αντικατασταθεί από τους υποχρεωτικούς κανόνες του νόμου ή την καθιερωμένη πρακτική.

Αλλαγή των γενικών συνθηκών

55. Ο Έμπορος δεσμεύεται να ενημερώσει τους Χρήστες για οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτούς τους Γενικούς Ὀρους και Προϋποθέσεις εντός 7 ημερών από την εμφάνιση αυτής της περίστασης στη διεύθυνση email που καθορίζει ο Χρήστης.

56. Ἀμα δεν συμφωνεί με τις αλλαγές στους Γενικούς Ὀρους, ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη σύμβαση χωρίς να δηλώσει κάποιο λόγο και χωρίς να πληρώσει αποζημίωση. Για να ασκήσει αυτό το δικαίωμα, ο Χρήστης πρέπει να ειδοποιήσει τον Έμπορο εντός ενός μηνός από την παραλαβή της ειδοποίησης σύμφωνα με το προηγούμενο άρθρο.

57. Σε περίπτωση που ο Χρήστης δεν ασκήσει το δικαίωμά του να ακυρώσει από τη σύμβαση με τον τρόπο που ορίζεται σε αυτούς τους Γενικούς Ὀρους και Προϋποθέσεις, θεωρείται ότι η αλλαγή γίνεται αποδεκτή από τον Χρήστη χωρίς αντίρρηση.

Εφαρμόσιμος νόμος

58. Οι διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας θα ισχύουν για όλα τα θέματα που δεν επιλύονται από τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.

Μενού